Grön hatt
Människor gör din samla betydande, dra in och anmärkningsvärt med hjälp av
intelligenta omläggningar och verkstäder. Inte mer oengagerade medlemmar på
åskådarplats eller lång PowerPoint-presentationer (där så mycket som 70% av den
fundamentala data förbises!). Vår insamling och affärs nöjen är lätta att göra
och kan borras helst. De är idag, anpassade efter dina mål och uppmanar
skickliga förbättring av din personal genom lång tid lärande.
Ge era
representanter en top of the line inlärnings bakgrund som du alltid kommer att
minnas. Enkelt att boka ett möte eller personal dag.
Våra Företagsaktiviteter
får era företrädare att tänka från kunden synvinkel har bitar av kunskap med
varandra och utforma uppfinnings svar för äkta klientfrågor.
Våra
representanter har möten och plocka upp erfarenheter om dina kunders frågor och
svårigheter.
1. Förstå teorin bakom kundfokus
Alla
organisationer behöver klientkoncentrat men de är inte precis bortom allt tvivel
vad det är. Vi börjar med ett par inspelningar och en guidad undersökning
övning där klasar hjälper varandra att förstå vad kunden koncentrera verkligen
är. Spännande sten att observera är vad som är kundcenter: två minuter med
professor Sawhney och Vilka är mina kunder? 90 sek med Ranjay Gulati.
Slutsatser
dras om vad ett stort finner mest viktigt att tänka på när man beskriver ett
objekt / administration till sina kunder.
2. Övning kring produktfokus och kundfokus
Grupperna
testas för att lösa en gåta som kan förstås bara i händelse av att du har
förstått skillnaden mellan kundcenter och post center.
3. Identifiera utmaningar
Det
handlar inte om att sälja en produkt eller tjänst. Det handlar om att äga era
kunders problem. Grupperna utmanas att diskutera deras kunders problem och
skriva ner konkreta beskrivningar.
4. Kreativitet, innovationer
Mot bakgrund
av utbytet i del 1 testas kunder att urskilja vad den egna organisationen
behöver öka med hänsyn till sina egna kunder.
De
sammankomster konceptualisera om framsteg som skulle kunna skapas för att ta
itu med kundfrågor och ta hand om sina problem. Tankarna registreras och
lämnas. Alla sammankomster röstar på vad som kommer in, är rösterna numrerade
och distribueras.
5. Implementeringsplan (valfritt)
Gruppövningar en plan för
implementeringen av någon av de populära idéerna. Utmaningar identifieras och
stegvisa mål dokumenteras.
Förstå
mer om det vi gör: Läs om fördelarna med interaktivitet och förstå hur vår
tekniska plattform fungerar
kd shoes
ReplyDeletehermes outlet
off white nike