Monday 25 April 2016

Förstå kundfokus och börja jobba mer kundorienterat

http://www.greenhatpeople.com/sv/gruppovningar/

Grön hatt Människor gör din samla betydande, dra in och anmärkningsvärt med hjälp av intelligenta omläggningar och verkstäder. Inte mer oengagerade medlemmar på åskådarplats eller lång PowerPoint-presentationer (där så mycket som 70% av den fundamentala data förbises!). Vår insamling och affärs nöjen är lätta att göra och kan borras helst. De är idag, anpassade efter dina mål och uppmanar skickliga förbättring av din personal genom lång tid lärande.
Ge era representanter en top of the line inlärnings bakgrund som du alltid kommer att minnas. Enkelt att boka ett möte eller personal dag.
Våra Företagsaktiviteter får era företrädare att tänka från kunden synvinkel har bitar av kunskap med varandra och utforma uppfinnings svar för äkta klientfrågor.
Våra representanter har möten och plocka upp erfarenheter om dina kunders frågor och svårigheter.

1. Förstå teorin bakom kundfokus

Alla organisationer behöver klientkoncentrat men de är inte precis bortom allt tvivel vad det är. Vi börjar med ett par inspelningar och en guidad undersökning övning där klasar hjälper varandra att förstå vad kunden koncentrera verkligen är. Spännande sten att observera är vad som är kundcenter: två minuter med professor Sawhney och Vilka är mina kunder? 90 sek med Ranjay Gulati.
Slutsatser dras om vad ett stort finner mest viktigt att tänka på när man beskriver ett objekt / administration till sina kunder.

2. Övning kring produktfokus och kundfokus

Grupperna testas för att lösa en gåta som kan förstås bara i händelse av att du har förstått skillnaden mellan kundcenter och post center.

3. Identifiera utmaningar

Det handlar inte om att sälja en produkt eller tjänst. Det handlar om att äga era kunders problem. Grupperna utmanas att diskutera deras kunders problem och skriva ner konkreta beskrivningar.
http://www.greenhatpeople.com/sv/foretagsaktivitet/


4. Kreativitet, innovationer

Mot bakgrund av utbytet i del 1 testas kunder att urskilja vad den egna organisationen behöver öka med hänsyn till sina egna kunder.
De sammankomster konceptualisera om framsteg som skulle kunna skapas för att ta itu med kundfrågor och ta hand om sina problem. Tankarna registreras och lämnas. Alla sammankomster röstar på vad som kommer in, är rösterna numrerade och distribueras.

5. Implementeringsplan (valfritt)

Gruppövningar en plan för implementeringen av någon av de populära idéerna. Utmaningar identifieras och stegvisa mål dokumenteras.
Förstå mer om det vi gör: Läs om fördelarna med interaktivitet och förstå hur vår tekniska plattform fungerar



Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

1 comments:

© 2013 iPRESS. All rights resevered. Designed by Templateism